Scrabble






Αορίστως, ήμουν καλά. Καταβάλλω φιλότιμες προσπάθειες και για τον Ενεστώτα. Είναι βλέπεις που δεν θέλω να χάσω την αύξηση, αλλά τι να την κάνεις όταν έχει μειωθεί το νόημά σου;
Αν η φωνή μου ακούγεται κατά τόπους παθητική είναι επειδή δεν κατάφερα ακόμη να απαλλαγώ από εκείνο το ποιητικό αίτιο. Ξέρεις…
Κατά τα άλλα παραμένω ασύντακτη γι αυτό πρόσεχε όταν με διαβάζεις κι ακόμη περισσότερο όταν με χρησιμοποιείς στην κατανόηση των κανόνων. Δεν αποτελώ καλό παράδειγμα.

Προχτές γλίστρησα σε μια πεταμένη Δοτική. Γέλασαν όλες οι πτώσεις! 
Με φαντάζεσαι ουσιαστική;
Ίσως ως μετοχή να με αντιμετώπιζαν με μεγαλύτερο σεβασμό  αλλά επέλεξα να είμαι αμέτοχη. Τότε θα μου πεις πως κακώς, πολύ κακώς! διατείνομαι πως είμαι ρήμα. Ρήμα σε ένα πρόσωπο, έναν αριθμό, μια έγκλιση και έναν χρόνο, υπάρχει;
Αν δεν υπάρχει τότε σου έδωσα λάθος πληροφορίες. Μάλλον πρέπει και να ξανασυστηθώ.  Αλλά πώς;

Εδώ που τα λέμε ούτε κι εγώ ξέρω τι μέρος του λόγου είμαι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το τρίτο στεφάνι

Δέκα πράγματα που με τρομάζουν

Δελτίο καιρού